پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
نمایشگاه مشایه ملزومات سفراربعین

حوزه / نمایشگاه مشایه، ویژه ملزومات سفرپیاده روی اربعین در مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی باب الجواد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مهدی رحیمی دبیر اجرایی نمایشگاه مشایه شب گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مشایه(ویژه عرضه ملزومات موردنیاز سفرپیاده روی اربعین و موکب‌ها) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۷ مردادماه تا ۲۶ مردادماه از ۱۰ صبح تا ۲۲ میزبان زائران و مجاوران حضرت رضا است.

وی افزود: در کنار عرضه ملزومات موردنیاز سفر اربعین، به مقوله فرهنگی نیز در این نمایشگاه توجه ویژه‌ای شده و به همین منظور در نمایشگاه، ۸۰ متر مربع فضای اختصاصی فرهنگی کودکان و نوجوان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید احادیث و روایات در اهمیت سفر اربعین و همچنین تأکید مقام معظم رهبری در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن همایش عظیم اربعین، تلاش شده با تشکیل ستاد دائمی برای نمایشگاه مشایه هر ساله شاهد اجرای این رویداد در مشهد مقدس باشیم.

دبیر اجرایی نمایشگاه مشایه ابراز کرد: سعی شده تا در این نمایشگاه از تولیدکنندگان و کسب و کارهایی در مسیر پیاده روی اربعین م‌توانند به زائران خدماتی ارائه کنند دعوت به همکاری شود، از جمله اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود چادر، عبا، مقنعه و روسری، لباس و کفش‌های مناسب پیاده‌روی، لباس‌های که دارای الیاف نخی و خنک و کیف می‌توان اشاره کرد.

گفتنی است نمایشگاه مشایه ویژه ملزومات سفرپیاده روی اربعین از ۱۷ مرداد تا ۲۶ مردادماه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی باب الجواد می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha